کد خبر : 344
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

«فراری» در جشنواره ونیز اکران می‌شود

«فراری» در جشنواره ونیز اکران می‌شود

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ به نقل از ورلد آو ریلز، نیلز جول، تهیه کننده، از طریق صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تأیید کرده است که فیلم «فراری» (Ferrari) به کارگردانی مایکل مان در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد. انتظار نمی‌رود که خبر تأییدی بالاتر از این درباره «فراری» منتشر شود، مگر این که تغییری

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

به نقل از ورلد آو ریلز، نیلز جول، تهیه کننده، از طریق صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تأیید کرده است که فیلم «فراری» (Ferrari) به کارگردانی مایکل مان در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد.

انتظار نمی‌رود که خبر تأییدی بالاتر از این درباره «فراری» منتشر شود، مگر این که تغییری در ترکیب فیلم‌هایی ایجاد شود که قرار است در ونیز اکران شوند.

این فیلم در حالی که ما صحبت می‌کنیم هنوز توزیع‌کننده‌ای در ایالات متحده آمریکا پیدا نکرده است و چند تصویر از آن در فوریه منتشر شد که بدون شک باعث ایجاد سر و صدا در تولید این فیلم شد و هزینه تولید آن حدود ۹۰ میلیون دلار بوده است. این یک تلاش خطرناک است، اما مطمئناً یک استودیو باید برای خرید آن علاقه‌مند باشد.

گفته می‌شود که «فراری» از نظر وسعت، حماسی است و یک سال از زندگی انزو فراری (با بازی آدام درایور) و همسرش لورا (با بازی پنه لوپه کروز) را روایت می‌کند.

این فیلم مان با توقعات بسیار بالایی همراه است. ناگفته نماند که این یک پروژه پرشور است که اکنون چند دهه‌ای است در حال ساخت است.

همچنین قرار است این اولین فیلم مان پس از «کلاه سیاه» (Blackhat) در سال ۲۰۱۵ باشد؛ فیلمی که شاید بدترین فیلم او بود، اما شنیده می‌شود که کات کارگردان آن یک پیشرفت بزرگ است.

مان که ۸۰ ساله است، احتمالاً سال آینده دنباله‌ای برای فیلم کلاسیک خود در سال ۱۹۹۵ یعنی «مخمصه» (Heat) خواهد ساخت. او یک فیلمساز در سطح جهانی با آثار کلاسیکی مانند «مخمصه»، «وثیقه» (Collateral)، «خودی» (The Insider) و «دزد» (Thief) است.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.