کد خبر : 342
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

برخورد تعزیرات با گران فروشی لبنیات

برخورد تعزیرات با گران فروشی لبنیات

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پس از تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت شیر خام، شرکت‌های تولید محصولات لبنی از سازمان حمایت برای افزایش قیمت مواد لبنی درخواست کردند که این موضوع در کارگروه‌های مربوطه در حال پیگیری است؛ اما هیچ مجوزی برای افزایش قیمت صادر نشده است.  وی افزود: افزایش

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پس از تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت شیر خام، شرکت‌های تولید محصولات لبنی از سازمان حمایت برای افزایش قیمت مواد لبنی درخواست کردند که این موضوع در کارگروه‌های مربوطه در حال پیگیری است؛ اما هیچ مجوزی برای افزایش قیمت صادر نشده است. 

وی افزود: افزایش قیمت خودسرانه اقدام به گران‌فروشی است و هر شرکتی که نسبت به قیمت‌های قبلی افزایش قیمت داشته باشد، مصداق گران‌فروشی و قطعاً با آن‌ها برخورد خواهد شد. تمامی این تخلفات مورد رسیدگی و برخورد خواهد شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه گران‌فروشی‌ها در حوزه خودرو نیز باید به سازمان تعزیرات اعلام شود گفت: در پرونده‌هایی که رسیدگی شده علاوه بر آنکه شرکت‌های خاطی را جریمه کردیم آن‌ها را موظف کردیم که مبلغ دریافتی را به مردم برگردانند.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.