کد خبر : 322
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

سپاهان خواهان جذب دو ستاره پیکان شد

سپاهان خواهان جذب دو ستاره پیکان شد

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ پیکان که لقب جوان‌ترین تیم لیگ برتر در فصلی که گذشت را به خود اختصاص داد، حالا با پایان فصل با چالشی جدید درباره بازیکنانش مواجه شده است. بازیکنان جوانی که در پیکان رشد کردند و مطرح شدند، حالا با پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر مواجه شده‌اند. سامان فلاح و غلامرضا

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

پیکان که لقب جوان‌ترین تیم لیگ برتر در فصلی که گذشت را به خود اختصاص داد، حالا با پایان فصل با چالشی جدید درباره بازیکنانش مواجه شده است. بازیکنان جوانی که در پیکان رشد کردند و مطرح شدند، حالا با پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر مواجه شده‌اند.

سامان فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی  دو جوان اول پیکانی‌ها هستند که سال گذشته نیز از تیم های دیگر پیشنهاد داشتند و حالا بار دیگر این مساله برایشان تکرار شده‌ است. این دو بازیکن از قراردادشان با پیکان باقی مانده اما بازهم پیشنهادهایی از تیم‌های مطرح دارند.

در این خصوص باشگاه سپاهان زودتر از سایر باشگاه‌ها وارد عمل شده و قصد جذب ثابت‌ایمانی و فلاح را کرده است. سپاهانی‌ها با ارسال نامه رسمی به باشگاه پیکان درخواست خود برای استخدام این دو بازیکن را مطرح کردند ومنتظر پاسخ پیکانی‌ها هستند.

فلاح دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و از قرارداد ثابت‌ایمانی نیز یک فصل باقی مانده است. استخدام فلاح توسط سپاهانی‌ها تماما باید با رضایت پیکانی‌ها صورت بگیرد که این مساله مستلزم پرداخت مبلغی بابت رضایتنامه است. درباره ثابت‌ایمانی اما این مساله آسان‌تر است. چراکه او در قرارداد خود بندی گنجانده که با پرداخت مبلغی می‌تواند جدا شود و به تیم‌های دیگر برود.

بدون تردید دو بازیکن مطرح پیکان مشتریان دیگری نیز دارند و حالا باید دید اقدام سریع سپاهان برای جذب آنها نتیجه خواهد داد یا خیر.

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.