کد خبر : 306
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

اولین جشنواره تلاش بابرکت به همت بنیاد برکت برگزار می‌شود

اولین جشنواره تلاش بابرکت به همت بنیاد برکت برگزار می‌شود

[ad_1] به گزارش کیان میهن؛ محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه ششمین گردهمایی مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از امروز صبح اول خرداد در تالار آدینه کشور آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد گفت: این مراسم با هدف شناسایی تولیدکنندگان برتر در رسته‌های اولویت‌دار،

[ad_1]
به گزارش کیان میهن؛

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه ششمین گردهمایی مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از امروز صبح اول خرداد در تالار آدینه کشور آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد گفت: این مراسم با هدف شناسایی تولیدکنندگان برتر در رسته‌های اولویت‌دار، شناسایی افراد فعال و موثر در شبکه تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی برکت، تجلیل از دست‌اندرکاران اجرای مدل‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت، تببین دستاورد‌های بنیاد برکت برای مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: شبکه مجریان و تسهیل‌گران برکت به عنوان گسترده‌ترین شبکه در سطح کشور با هدف ایجاد یک حلقه واسط میان حاکمیت و مردم تشکیل شده است و راه‌اندازی طرح‌های اشتغالغزایی در مناطق محروم و روستایی از طریق این شبکه پیگیری و انجام می‌شود.

ترکمانه با بیان اینکه این جشنواره در روز چهارشنبه ۳ خرداد با حضور مقامات و مسئولان کشور و به همراه جمعی از کارآفرینان، خیرین و فعالان اقتصادی برگزار و از تلاشگران برکت تجلیل و «نشان برکت» به آن‌ها اعطا می‌شود.

ترکمانه افزود: نظام ارزش‌یابی بنیاد برکت به شکل پویا فعال است و عملکرد مجریان و تسهیلگران اشتغال‌زایی را بر اساس بیش از ۵۰ شاخص از جمله نحوه الگوی رفتاری و رضایت ذی‌نفعان می‌سنجد و امتیازدهی می‌کند. 

وی افزود: علاوه بر بحث تولید همواره سعی شده است ترکیبی از طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماعی و فرهنگی از جمله تقدیر از کمیته‌های ویژه اشتغال، بانک‌های برتر کارگروه‌های استانی به عنوان سرمایه اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. ترکمانه تاکید کرد: معرفی مدل و فرآیند ایجاد اشتغال برکت در زمینه‌های خرد و خانگی، کارگاهی و بنگاهی در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره از مجریان وتسهیل گران نمونه بنیاد برکت نیز تقدیر خواهد شد.

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.