کد خبر : 304
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

کاهش ۴ درصدی مصرف در اولین روز از اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی برق

کاهش ۴ درصدی مصرف در اولین روز از اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی برق

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ محرابیان وزیر نیرو در بخش خبری ۲۱ گفت: امروز اولین روز اجرای طرح پاداش کاهش مصرف برق بود که طبق اعداد دیسپاچینگ ۷۹۸ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را داشتیم که نشان دهنده کاهش ۴ درصدی مصرف برق در بخش خانگی است. او ادامه داد: این اعداد استقبال مردم

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

محرابیان وزیر نیرو در بخش خبری ۲۱ گفت: امروز اولین روز اجرای طرح پاداش کاهش مصرف برق بود که طبق اعداد دیسپاچینگ ۷۹۸ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را داشتیم که نشان دهنده کاهش ۴ درصدی مصرف برق در بخش خانگی است.

او ادامه داد: این اعداد استقبال مردم از طرح پاداش صرفه جویی را نشان می دهد و امیدواریم این همکاری و مشارکت ادامه داشته باشد.

وزیر نیرو گفت: تاکنون ۴۰ درصد بار تابستان را گرفته ایم و با توجه به گرم شدن هوا و افزایش مصرف در روزهای آینده ظرفیت برای صرفه جویی هم بیشتر می شود و مردم از این فرصت استفاده کنند تا علاوه بر کمک به تامین برق پایدار از مزایای این طرح بهره مند شوند.

محرابیان افزود: پیش بینی ما این است در طرح پاداش کاهش مصرف برق، مشترکان کم مصرف چند هزار میلیارد تومان جایزه دریافت کنند. امیدواریم با تداوم استقبال مردم شاهد کاهش چشم گیر مصارف مازاد برق باشیم.

 

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.