کد خبر : 298
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

 تیم ملی والیبال و این شایعه عجیب: حل‌ می‌شود

 تیم ملی والیبال و این شایعه عجیب: حل‌ می‌شود

[ad_1] به گزارش پیمان دوستی؛ در حالی که حدود دو هفته تا آغاز لیگ ملت‌ها باقی مانده امروز خبری عجیب در برخی کانال‌ها و صفحات مجازی منتشر شد اینکه سرپرست تیم ملی والیبال یعنی اکبر محمدی از سمت خود استعفا داده و نمی‌خواهد تیم را در لیگ ملت‌ها همراهی کند. دبیر کل فدراسیون والیبال اینگونه

[ad_1]
به گزارش پیمان دوستی؛

در حالی که حدود دو هفته تا آغاز لیگ ملت‌ها باقی مانده امروز خبری عجیب در برخی کانال‌ها و صفحات مجازی منتشر شد اینکه سرپرست تیم ملی والیبال یعنی اکبر محمدی از سمت خود استعفا داده و نمی‌خواهد تیم را در لیگ ملت‌ها همراهی کند.

دبیر کل فدراسیون والیبال اینگونه به شایعات استعفای اکبر محمدی واکنش نشان داد: یک مسئله شخصی برای آقای محمدی به وجود آمده و با توجه به مشغله‌ای که در تیم ملی بزرگسالان دارد، درخواست کرده جوری ماجرا را مدیریت کنیم که ایشان به مشکل شخصی‌اش نیز برسد.

تقوی در ادامه گفت: قرار شده که جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون برگزار شود که آقای محمدی هم به مشکل شخصی‌اش برسد و هم لطمه‌ای به کارهای تیم ملی نخورد. این جلسه به زودی برگزار می‌شود و با توجه به اهمیتی که آقای محمدی دارد و زحماتی که ایشان کشیده‌اند، تمام تلاشمان را می‌کنیم که دو طرف مشکلاتشان حل شود. به نظر من با توجه به مسائلی که مطرح شده این مشکل کاملا قابل حل است. این مشکل حل خواهد شد و ایشان با تیم ملی هستند. انشالله در دو، سه روز آینده به شکل کامل مشکل ایشان را حل می‌کنیم تا آقای محمدی با آرامش خاطر بیشتری بتواند کارش را در تیم ملی انجام دهد.

 

[ad_2]

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.