کد خبر : 290
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
دسته‌بندی نشده

آغاز مذاکره پی‌اس‌جی و یونایتد برای انتقال نیمار

آغاز مذاکره پی‌اس‌جی و یونایتد برای انتقال نیمار

[ad_1] به گزارش نوژان نیوز؛  نیمار، 31 ساله، 6 سال پس از انتقال 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به طور جدی در حال بررسی ترک پایتخت فرانسه است. علاوه بر این، پاری سن ژرمن مانع تمایل بازیکن خود برای جدایی نخواهد شد. قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن قرار است در

[ad_1]
به گزارش نوژان نیوز؛

 نیمار، 31 ساله، 6 سال پس از انتقال 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به طور جدی در حال بررسی ترک پایتخت فرانسه است. علاوه بر این، پاری سن ژرمن مانع تمایل بازیکن خود برای جدایی نخواهد شد.

قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن قرار است در سال 2027 به پایان برسد اما تمایل باشگاه فرانسوی برای برنامه ریزی پیرامون کیلیان امباپه به عنوان چهره برجسته خط حمله رضایت ندارد.

بر همین اساس نشریه اکیپ فرانسه ادعا می‌کند که چندین باشگاه لیگ برتری با پاری سن ژرمن در رابطه با نیمار وارد مذاکره شده‌ و جدی‌ترین گفتگوها از سوی منچستر یونایتد بود.

شیاطین سرخ در رده چهارم تنها به یک امتیاز برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارند. در حالی که منچسترسیتی در مسیر کسب سه‌گانه قرار دارد، یونایتد احتیاج دارد تا حداقل به سهمیه دست پیدا کند.

 این نشریه مدعی است که مذاکرات بین همه طرف‌های درگیر فعال است. کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستریونایتد، هموطن خود را برای پیوستن به او در اولدترافورد تحت فشار قرار داده است.

منچستریونایتد تمایل دارد این بازیکن را با قرارداد قرضی جذب کند در حالی که پاری سن ژرمن ترجیح می‌دهد نیمار به صورت رسمی منتقل شود.

انتظار می‌رود دیداری بین لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن و اطرافیان این بازیکن برگزار شود.

اکیپ اضافه کرد که چلسی نیز وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد، اما ناکامی آن‌ها در راهیابی به لیگ قهرمانان ممکن است، نیمار را برای انتخاب آبی‌های لندنی منصرف کند.

 

 

 

[ad_2]

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.